Wednesday, June 2, 2010

Släkten är bäst!

Släkten är värst heter det,men jag tror jag protesterar. De är inte såå ofta vi ses allaihopa. Även om jag sett mer av samtliga nu än på väldigt länge :)Men nu var de dax,vi hade ju en perfekt ursäkt. En födelsedag: Mikaelas som vi firade dagen innan hennes egentliga 25års dag. Hemma hos syster Lisa blev det grillning till slut kanske ska till läggas eftersom systrarna k liftade med Rickardo,blev vi alla EN OCH EN HALV TIMME försenade. Men ja fint folk kommer sent heter det ju :)
Kvällen bjöd på många gamla minnen o härliga skratt o superb mat innan ung folket drog till wasa, en del av kvällen jag skulle kunna skippat känner jag så här i efterhand. Hm kanske ska räkna mig till de äldre nästa gång :)

Jag kunde definitivt räkna mig till den övre skaran på jobbet under söndag OCH måndag herre säger jag bara. Man har haft det för lätt för länge. :)

No comments:

Post a Comment