Monday, March 29, 2010

De var langesen jag hade en tid o passa i alla fall nagra veckor sen,men i gar hade vi satt en tid for att mota upp Camilla o en tjej fran Tallin vars namn jag inte ens tanker forsoka mig pa att stava. Maste saga att de ar otroligt att man kan bli forsenad nar man lever som vi gor,men man ar val en knutsson helt enkelt. Men jag tror jag kompenserad den lilla missen eftersom jag fatt lana Marks bil o vi slapp ga :)
De inhandlades lite kyckling o massa mums till en sallad o en dunk vin sa klart,vad annars. Mmm folket finns det na godare? En sallad med feta ost o sen grillat till det,yummi. Sommarmat AB.
Jag har hela tiden trott att jag innte saknar natt men vid narmare eftertanke sa saknar jag faktiskt ,beasas mm en kramig fet historia de vore ju saaa gott,dem ar rent ut sagt USLA pa saser har o beasas ar inte den lattaste att gora fran grunden. :(

Redan efter forsta motet med Camilla o vi bestamt oss for middag tillsammans visade Linnea mig ett varningens finger o sa
Ja ok vi dricker lite vin Emelie,men ingen utgang,ingen utgang hor du det!!
Hehe kvallen gick sin lilla gang o vi hade valdigt trevligt nar lilla linnea plotsligt kollade pa kl o sa men ska vi inte da,,hhaha tror nog vi intala oss att det var for Camillas skull denna gang.

Pa Pippi Patch var det full rulle o beach party sa det var sand overallt. o Camilla fick prova pa natt livet pa kingsroad o sa aven en Swedish deasise..som dem sa vanligt dopt varan favvo drink till..

No comments:

Post a Comment