Sunday, May 23, 2010

Emelie is back..

Hm livet är bra konstigt,känns lite upp o ner och bak o fram i bland..just nu faktiskt!
Haha ironiskt om jag tänker efter,är det precis vad jag vill ha när får för mig att jag ska dra.
Jag pratar om Ovissheten,ingen aning om vad som händer,när man vänder blad.
Känslan av att inte veta vad som sker hur allt ska gå till,men man vet ändå att det löser sig den känslan lockar mig. När jag är borta,funkar den så himla himla bra. Livet är enkelt då.

Nu när jag är hemma,känns den mest oplanerad. Som att allt e på hold,här står jag utan en plan liksom. Livet i sig är väl egentligen enklare nu än någonsin,inga räkningar,ett jobb o bor hos mamma o pappa. Omgiven av familjen. Hundarna. Gud,jag måste vara en sann drama queen.
eller nej nej vänta nu,varför tänkte jag inte på det jag är ingen drama queen,jag är bara en ilandsunge uppvuxen med curling morsa ;)

Eller så kanske de bara e dax för sängen o sova,i morgon e en annan dag :)

Natti natti

No comments:

Post a Comment