Tuesday, January 26, 2010

Australia day

I gar var de fest i hela australien tror jag,,man firar sin dag lite mer har an hemma,skulle jag vilja pasta,Harligt! Dock var de inte sa langt ifran vart satt att fira. Folk var fulla fran morgon till kvall,inte vi da forstas vi holl oss nog till eftermiddagen i alla fall,,duktiga som vi ar :) O solen o vadret var faktiskt riktigt bra hela dagen sa man fick springa runt i en liten kjol till min stora lycka,,vi var tom. sa lyxiga att vi at ute hela dan tror jag,,
Dan borjade med at vi som vi sa kosta pa oss en kaffe vid stranden,lyxigt va men sen rulla de bara pa,,de blev en sen lunch med Duhrinskorna,Sara o deras vanner,o en pizza o lite vin gled ner i solen...mums! resten av dagen fortsatte val i samma tecken,,hangde lite pa stranden med Mirja o hennes landsmanninor o tomde boxen med gun som vi hade kvar..sen lite mer mat mmm mkt trevlig kvall..o just bara sa att ni vet vi sag pingviner har om kvallen..eller en liten stackare satt inklamd bland stenarna o alla skulle ju koll pa han,,usch de gilla inte mitt djur hjarta men sot va han :) hej sa lange!!

3 comments:

  1. Gullsa! Å, va mysigt du har! Vino och pingviner! Snart ska jag också åka. Nu längtar jag mer! /Anna R

    ReplyDelete
  2. Det låter som ni har det bra :)
    När bär det av mot Nya Zeeland då?

    Många kramar!!/syster Jenny

    ReplyDelete
  3. Vi har de fantastisk,nu i NZ puss pa er bada!

    ReplyDelete