Friday, January 22, 2010

Melbourne dag 5

Vaknade upp till en valdigt molnig dag sa nu var de verkligen lage for oss att ta tag i de dar med resume. Lite svarae an vad jag vantat mig.for det forsta e engelskan rostig o for det andra skriver dem inte riktigt pa samma vis som hemma tydligen,men ja jag ska jobba pa de o hoppas att nan e villig att hjalpa mig snart. Vi har inte fatt na positiv respons pa vara fruktjobbs mail tyvarr,,de var ju det vi trodde va lite enkelt va :) men jaja an e pengarna inte slut,sa hoppet e inte borta hehe. Dem senast dagarna har varit lite slentrianiska el vad man sager atit,skitit,sovit,gatt,druckit o ja de forstas vi har ju faktiskt sprungit en vanda oxa,o trots mitt fantastiska lokal sinne vart de fel o de vart langt.
I gar bestmde vi oss dock for att sla klackarna i taket o ga ut, varan roomie Lena fran tyskland hade sin sista kvall innan avfart sa de var dax,en klubb i narheten hade bob marley afton,,en riktigt mysig utekvall som avslutades m pizza..
I kvall ska vi ta oss ut till piren i solnedgangen o se om vi far syn pa pingvinerna som sags halla till dar..sa onska oss lycka till :) puss pa er alla

No comments:

Post a Comment