Sunday, January 31, 2010

Japp japp japp jag gjorde det!!







Det var inte utan tvekan som jag anmalde mig till de har tokerierna. Nar vi var inne i "affaren" i gar o fick se bilder..puh sager jag bara! Men Linnea anmalde sig,sa jag kunde ju inte bara sta bredvid o kolla pa heller,aldrig! Nej! Sa resten av kvallen fick jag dras med handsvett varje gang jag kom att tanka pa att vi faktiska ska hoppa snart, i morgon,haha.



I dag nar jag vaknade kandes de faktiskt lungnare,bussen kom efter atta o tog oss till berget,dar det skulle ske. Chaufforen var valdans skojfrisk o tyckte vi skulle ringa hem till mamma o sa vidare,haha eller.. Val dar kandes de lite som en fantasi,vet ni hur hogt de ar,o sen kasta sig ut bara, e man knapp eller vad e d for behov egentligen,dumheter e vad de e ;)

Men som som sagt,det e bara o gore!

Jag lovar er att mina ben skakade den dar sista stunden innan, nar man fick trippa ut pa "plankan" mina ben rorde sig knapp framat,det tog emot att ga ut i ingenstanset liksom, puh jag sa bara puh till slut sa den stackars kille som jag holl hart i armen att det var dax att slappa,haha sagt o gjort, 3 ,2, 1

iiiiiihhhhh 134m och 8.5sek .....varldens storsta byngyjump o det var saaa sa javla haftigt,de roligast jag gjort ever, helt lovely. Nu vill jag bara gora det igen!!


3 comments:

  1. ÅÅÅ vad ni är modiga!!!
    Jag får handsvett bara av att se bilderna..

    Många kramar
    Syster Jenny

    ReplyDelete
  2. Emelie mitt kära barn vad har du gjort!!!!
    Hade du frågat så hade du allldddrriig fått!!Kram på dig Mamma

    ReplyDelete
  3. åhh, vad coola ni är som hoppa ! =) fallskärm näst nu då .. åh vad jag längtar tillbaka diit =) tänk vad roligt att visa mamma nya Zeeland .. saknar dig plumsan , puss&kram flera dar

    ReplyDelete