Wednesday, January 20, 2010

Melbourne

Vi har nu tillbringat tre dygn i Melbourne vi har promenarat runt lite pa stan i dag och tog vagen forbi Australian Open som vi tankte besoka o kolla in Robin Soderling nar vi anda e har tankte vi,,men ack tjejen i infon sa att han spelade i mandags o forlorade -so his out, ack sa vi da nar vi satt pa planet,vi hade inte en chans ju,,men ja de gar val fler tag eller,,hehe vi har oxa hunnit testa natt livet har blev nog dock lite mkt vin for mig o engelskan som kandes latt efter forsta glaset holl sig nog inte riktigt hela kvallen :) hela stallet eller kanske e d var forort kanns lite som soder i sthlm om ni vet jag menar inget illa med de jag gillar soder men har gillar man inte sydney sa mkt tror jag men de gor jag o i arlighetens namn langtar jag tillbaka till Sydney och Bondi beach,,min resekamrat tycker jag dommer for fort,o det kanske jag gor oxa,jag hoppas det i alla fall for de var ju det har som var planen mina vanner this is the place :)
puss pa er!

No comments:

Post a Comment